Mogu li dovesti svoje kućne ljubimce?

Ne, kućni ljubimci nisu dozvoljeni.

Koje su mogućnosti plaćanja?

Nakon što zaprimite našu ponudu, imati ćete sljedeće mogućnosti plaćanja:

  • Bankovna uplata
  • PayPal
  • Kreditna kartica (koristeči PayPal)

Jeli dozvoljeno pušenje?

Ne, pušenje je zabranjeno.

Koja su vremena dolaska i odlaska (check-in/check-out)?

  • Dolazak: 16:00
  • Odlazak: 10:00

Moram li ponijeti vlastiti ručnik za plažu?

Da, trebali biste donijeti vlastiti ručnik za plažu i za bazen.

Ručnici koje Vam nudimo za Vašu dnevnu higijenu trebali bi se koristiti samo u kuči.

Moram li ponijeti vlastitu krevetninu i ručnike?

Ne, krevetninu kao i ručnike (samo za dnevnu higijenu) stoje Vam na raspolaganju i već su uključeni u cijeni najma.

Postoji li pristup internetu?

Da, WiFi vam je dostupan besplatno i dijeli se sa svim gostima u dotičnoj kući. Nema ograničenja u količini podataka ili vremena, a približna brzina downloada je 20 Mbit/s.

Ima li dostupan roštilj?

Da, na raspolaganju Vam stoji veliki roštilj unutar dimne kuhinje koja se nalazi u dvoru između obje kuče:

Roštilj - Villa Muše

Kako doči do ključeve od vile?

Preuzimanje ključeva obavlja se po dolasku na mjesto. Kako biste uštedjeli vrijeme čekanja, važno je da nas obavijestite o očekivanom vremenu dolaska prije nego krenete na put (ali najmanje dva sata prije dolaska).

Koje su mogućnosti parkiranja?

Ispred vile se nalaze dva parkirna mjesta, a po potrebi ima još mogućnosti parkirati u ulici.

Kada dospijevaju plaćanja?

Kako biste prihvatili našu ponudu za rezervaciju, potrebno je uplatiti predujam (25% od ukupnog iznosa najma) i poslati nam dokaz o uplati u roku od 3 dana. Konačna uplata dospijeva 30 dana prije početka najma. Imajte na umu da također zahtijevamo povratni sigurnosni depozit u iznosu od 200 EUR koji se plaća u gotovini po Vašem dolasku.

U slučaju da Vam treba više vremena ili ne želite prihvatiti našu ponudu za rezervaciju, molimo Vas da nas kontaktirate.

Koje su naknade za otkazivanje?

Naša pravila otkazivanja možete pronaći u našim općim uvjetima (5. Pravo Gosta na promjene i otkaz od putovanja):

Opći uvjeti